/ / / / / / / / / / / / חושבים את עצמנו - חשיבה יצירתית / הומור / סרטוני רשת - הרצאה מרתקת - פרטים בקישור / / / / / / / / / / / /

יום שישי, 9 באוקטובר 2009

בשנה הבאה אני צפוי לזכות בפרס נובל בכימיה

זה נכון שעדיין לא פרסמתי מאמר חשוב - שום מאמר, אם להיות מדויק - וגם לא עשיתי מחקר בנושא.
למען האמת, אין לי רקע בכימיה. מצד שני, אני מאוד מעריך את התחום וסבור שצריך לקדם אותו, למען המין האנושי.
בכל פעם שאני נתקל בכימאי, אני מעודד אותו להמשיך בעבודתו החשובה. לפעמים אני מעלה את נושא הכימיה בשיחות סלון, כדי להבהיר למשתתפים עד כמה חשוב לתמוך במדע היקר הזה.
בשנה הקרובה אני מתכוון להגביר את המאמצים שלי ולשלוח סמסים למדענים בולטים, כדי לחזק את ידיהם. אני מאמין שוועדת הפרס תעריך את המאמצים האלה ותעניק לי את הכבוד שכל כך מגיע לי.
תודה ל amit שכתב את הפוסט המשעשע.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails